آيتاآيتا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

دخترم آيتا

بدون عنوان

1390/8/23 19:07
نویسنده : مامي
211 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سال پیش در چنین روزی من مادر شدم تولدت مبارک نعمت کامل زندگی ام يك سالگی ات بر من و پدرت فرخنده عمرت دراز مثل ارزوهایی که برایت دارم روزهایت پر نور مثل لحظه ایی که برایت دعا میکنم شب هایت پر مهتاب مثل ماهی که در زندگی من درخشید چشم هایت اگاه مثل اگاهی هایی که هر روز کشف می کنی دست هایت پر مهر پاهایت پر تلاش زندگی ات پر برکت روزگارت لبریز از شادی های بزرگ و عمیق به دنیای ما خوش امدی قدم هایت روی قلب من است...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان بیتا
23 آبان 90 21:24
دوستان عزیز سلام منتظر حضور پر مهر شما در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی های کودک و نوجوان هستیم. 23 الی 27 آبان90 تهران خیابان فاطمی خیابان حجاب مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان غرفه هواپیماهای جت رو هیچ شادی نیست اندر این جهان ..........برتر از دیدار روی دوستان جت رو ........... هدیه خلاقیت
مادر
24 آبان 90 22:11
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آيتا می باشد