آيتاآيتا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

دخترم آيتا

آیتا این روزها

1392/6/28 9:45
نویسنده : مامي
405 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم می دونم خیلی وقته ازت چیزی ننوشتم این بذار به پای تنبلی مامان. عزیزم این چند وقته که ننوشتم رشد مهارتی تو واقعا جهش داشته . خودت که ریزه میزه ای اما امان از این زبون که کسی حریف تو نمیشه.بگو ماشالله...

وای که چقدر خانوم شدی...اصلا بذار حرفهای خودتو بنویسم:

من بزرگ میشم خانوم میشم دکتر میشم میرم مدسه....آخه عزیزم اول باید بری مدرسه بعد دکتر بشی مامان فدات بشه.

چه قصه هایی تعریف میکنی قصه خرگوش کوچولو...قصه آگو (آقا گرگه) ..  قصه عمو....

همیشه هم که هر کی میپرسه دختر آبابا هستی و عزیز آمامان و پس پس نس سیم( نسرین) میمون عمه نانی

معلوم نیستن این وسط من وبابا چه کاره ایمگریه

این روزها عاشق این آهنگهایی  روزی چند بار با اینها میرقصی: دلبریم دلبر - گل گلدون من -آرزو

مامان میدونی وقتی میای میگی : "خاش"میکنم بیا بازی کنیم باشه؟   دلمو کباب میکنی. آخه کی تاب مقاومت در برابر این" خاش" تو رو داره

شبها چه خوشکل و درست مثل یه خانوم میری مسواک میزنی   و جیش میکنی و شونه  میزنی و دراتز میکشی و منتظر قصه برا لالا هستی و چه خوشکل به من و بابا بوس شب بخیر میدی ماچ

راستی یه چیز دیگه هم بگم .از وقتی احساس کردی توبیمارستان نی نیها ام میخورند فکر میکنی من به نی نی ها ام میدم  و دوباره به فکر ام اوفتادی و همش ام بازی میکنی....

یه کتاب برات گرفتم برا آموزش الفبا.اینها حرفهای تو هست بعد از یادگرفتن کمی از این کتاب و سی دی:

آ مثل آدم برفی _ آ مثل آبابا _ آ مثل آجان _ آمثل آیتا  - آمثل شاپرک؟؟؟ _ آمثل پیپ؟؟؟خندهخیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آيتا می باشد