آيتاآيتا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

دخترم آيتا

روزمان

1390/8/24 10:45
نویسنده : مامي
343 بازدید
اشتراک گذاری

 

نازنین دخترم........

پارسال این موقع ها داشتم تمام تلاشم را میکردم که تو را در نوازش کنم و امسال تو ....اینجا...این بیرون.....در آغوش منی....و من آرزو میکردم که ای کاش میتوانستم تو را به دورن قلبم ببرم تا فقط مال خودم باشی......آرزوی محالی نیست....چون تو مال مایی.....

و من این روزها عجیب یاد آن روزهایم...........روزی که قدم هایت را به این دنیا گذاشتی و زندگیمان لبریز تر از عشق شد....... روزهایی که هنوز خوب مادری کردن را نمیدانستم اما عشق ورزیدن به کلوچه مان را چرا......روزهایمان گذشتند و تو ثمره عشق منی....ثمره جوانی ام....و هر روز که به تو مینگرم .....در چشمهایت میتوانم مهرت را خوب تماشا کنم.....ممنونم که مرا باور داری....ممنونم که دوستمان داری....و ممنونم که تمام توانت را به کار میگیری تا احساست را برایم به نمایش بگذاری...... تولدت مبارک بهترین هدیه خدا.........و من هنوز هم ناباورانه نگاه میکنم که چه زود گذشت......

دوستت داریم عزیزم.

و دارد یکسال میشود که من ملقب به افتخار مادری شده ام.........امسال من هم مادرم....با هزاران آرزوی رنگارنگ برای تو و آینده ات.......

روزمان مبارک.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان پارسا جون
24 آبان 90 11:21
سلام تولد گل دختر ماهتون مبارککککککککککککککککک
آرشیدا کوچولو
24 آبان 90 12:54
وای خاله ای چه چشم های نازی داری قربون خنده خوشمزت خوش به حال مامانت که تو رو داره جیگری
مامان آرینا
24 آبان 90 13:02
نازد به خودش خدا که حيدر دارد / درياي فضائلي مطهر دارد همتاي علي نخواهد آمد والله / صد بار اگر کعبه ترک بردارد عيد غدير خم مبارک باد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آيتا می باشد