آيتاآيتا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

دخترم آيتا

این روزها

1390/6/26 0:40
نویسنده : مامي
305 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها دخترم پیشرفتهای خوبی داشت از چهار دست و پا رفتن تا ادای کلمات بی معنی.گاهی کلماتی مثل بابا و عمه و آب رو تلفظ میکنه شاید هم واقعا این کلمات نباشه و ما فقط تشبیه میکنیم به انها.در هر صورت جای بسی امیدواری هست که بزودی کلمه مامان بابا از زبانش شنیده خواهد شد. از دیگر کارهایی که میکنه دست زدن های با صدای بلند است همراه با تکان دادن سرش.دخترم آهنگ تو مهربونی عماد رو خیلی دوست داره با شنیدن صدای اون میخکوب میشه بعد از شدت هیجان شروع میکنه به دست زدن و سری سری کردن گاهی هم پاهاش رو هم تکون میده.

وقتی چهار دست و پا میره تا به یک مانع مثل میز و یا پله میرسه سعی میکنه بلند بشه که نکته مثبیه.

بعضی وقتها هم توخواب غلط میزنه. چند شب پیش نصف شب ساعت حدود 3 توخواب غلط زد و از تخت اوفتاد خوشبختانه باباش پایین تخت بود و آیتا اوفتاد روی پاهای اون والا فاجعه میشد.

روز پنجشبه هم ده ماهگی آیتا تموم شد و وارد ماه یازدهم شد.انگار دیروز بود که بدنیا اومد زمان چه زود میگذره.این روزها گاهی بابا از کاراش فیلم میگیره وقتی آیتا خودش رو تو تلوزیون میبینه خیلی تعجب میکنه و مدام میکه عه ... .

به برنامه های تبلیغاتی هم توجه نشون میده مخصوصا تبلیغ مای بیبی که یه بچه داره شعر میخونه رو دوست داره .کارتون هم دوست داره و با دقت نگاه میکنه.

در مورد غذا هم تقریبا همه چی میخوره و دوست داره ولی اخیرا به شیر مادر وابسته تر شده و تا من رو میبینه میگه ام (ام یعنی میمی در اصطلاح آیتاجون).

                                                            

                                                                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آيتا می باشد