آيتاآيتا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

دخترم آيتا

دختر نازنينم

1390/3/7 11:31
نویسنده : مامي
246 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین دخترم. دلم دستهای کوچیکتو میخواد که روی انگشتام بگذارم بیارم بالا و بالاتر و بوسه بزنم به لطیف ترین گلبرگ روی زمین. دلم میخواد نگاهت کنم آنطور که معصومانه می خوابی و گهگداری لب ورمی چینی و بعد شکوفه ی لبخند روی لبانت به بار می شینه.

دلم میخواد نفسم رو پر کنم با بوی خوب بدنت و استشمام کنم ذره ذره ی وجود دلنشینت. دلم میخواد تمام دغدغه ام تو باشی و تو ... دلم میخواد تو حیاط خونه با هم دنبال بازی کنیم و تو فرار کنی و جیغ بزنی و من شاد بشم از شادی دخترک مو بورم.

دلم میخواد گل بزنم به موهاتو زیباترشون کنم و دستان کوچیکت رو بگذاری تو دستم و باهم تاتی تاتی کنیم .دلم میخواد لباسی زیبا رو به تنت کنم با کفش گلدار سفید   وموهاتو با همون پاپیون های ناز نازی که برات خریدم تزئین کنم  و با هم به گردش بریم برات به به بخرم و افتخار کنم به داشتن یک فرشته ی آسمونی .

دلم میخواد تمام دنیا رو به پات بریزم . دلم میخواد همیشه مامانی خوبی برات باشم . دلم میخواد تو رو داشته باشم...تو این عشق آسمونی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عسل. مامان ابوالفضل
9 تیر 90 19:58
چه خوشگله دخملتون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آيتا می باشد