آيتاآيتا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

دخترم آيتا

شروع دوباره

1391/10/11 10:37
نویسنده : مامي
291 بازدید
اشتراک گذاری

خوب بالاخره مشکلت همکمرنگ شدند . نه ناشکری نمیکنم خدایا شکر .شکر که هرچی بود خواست ومشیت تو بود و میتونست بدتر باشه هزاران هزار بار شکر

خوب عزیز دلم غنچه گلم این روزها اوفتاده رو غلطک حرف زدن هرچی میشنوه تکرار میکنه جملات سه کلمه ای میگه و خلاصه با حرفهاش دل همه رو میبرهتشویق

خیل اجتماعی تر شدی بیرون کسی رو مخصوصا بچه ای رو ببینی صداش میکنی به آخر کلمه ات هم "جون" اضافه میکنی مثلا اون روز بیرون یه بچه رو اینطور صدا کردی

....به به

....نی نی

...نی نی جون

....للام

بعد دست جلو بردی و گفتی ...دستبغل 

وای فدات شم مامانی هر کی رو هم خطاب میکنی باز یه "جون" کنارش میذاری

آی سیاستمداری    آی سیاستمداری

مامان جونم دیگه ام هم نمی خوری امروز حدود 5 روزه که لب نزدی هی میای لباس منو بوس میکنی و هر روز گاهی تا دو سه بار من لباس عوض میکنم 

مامانی خیلی خانوم شدی هر چی میگم خوب گوش میدی و انجام میدی وقتی من میرم سرکار میای  و منو بدرقه میمنی و بوس میفرستی اصلا هم بابا رو اذیت نمیکنی اممممممممما هنوز تو جیش گفتن تنبلی میکنیخجالت بعد اینکه کارتو کردی میگی مامان جیش بابا جیش ...جیش دششویی...

رقصت هم که حرف نداره با اون قر کمرت همه رو کشتی

تصور کن با پوشک داری قر کمر میدی و حرکات موزون میکنی

خلاصه این روزهامون هم داره اینجوری میگذره

شکر خدا 

هم من هم بابا روزی هزار بار شکر خدا میکنیم که تو رو خدا بهمون عطا کرده انشالله که تو رو درست تربیت کنیم و بقول بابا جون خرابت نکنیممتفکربای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آيتا می باشد