آيتاآيتا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

دخترم آيتا

اولین قدم در بزرگترین سفر؛سفری بنام زندگی

1390/11/15 23:20
نویسنده : مامي
421 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزمبغل دیروز بعد از کلی ناز و ادا اولین قدم رو برداشتیماچ نمیتونم بگم چقدر خوشحال شدم. دیروز صبح با زن دایی جون صحبت راه  نرفتن تو بود و من کلی ناراحت و نگران بودماسترسیکمی صبح باهات تمرین راه رفتن کرده بودم ولی بعد از ظهر که خواستم باز تمرین کنم. تو در مقابل چشمهای متعجب من دو قدم راه رفتی بعد سه قدم بعد چهار قدم تعجب منم داشتم از خوشحالی میمردم تو خونه تنها بودم دوست داشتم پنجره رو باز کنم و فریاد بزنم دخترم بالاخره راه رفت هورا خیلی خوشحال شدم زنگ زدم به بابا ولی دلم نیومد بگم گفتم بذار بیاد خونه خودش ببینه.چشمک وای که بابا چقدر خوشحال شدنیشخند واقعا که روز که سهله هفته و ماه منو ساختیمژه

خدایا تو رو به عرش کبریاییت قسمت میدهم پاهای دخترکم را در رسیده به قله موفقیتها و خوشبختیها محکم کن.متفکر او را همواره و همواره در راه راست هدایت فرماقلب به او توان و نیروی کافی برای حرکت در راه خیر را عطا فرمالبخند

دخترم فدای پاهای خوشکل و توپولت برم.قند عسلم نمی دونی چه با ناز و عشوه و قر و خوشکل قدم بر میداری. مامان قربان تک تک قدمهایتبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

فریمای آیاتای
12 بهمن 90 18:10
سلام. مبارک باشه اولین قدمت آیتا خانم.آفرین ماهم یه دختر کوچولوی 8ماهه به اسم آیاتای خانم. هم معنی اسم دختر ناز شما. البته من زندایی آیاتای کوچولو هستم. خوشحال میشم با هم آشنا شیم.
مادر آینده
12 بهمن 90 18:13
سلام.من زندایی آیاتای کوچولو هستم. به خاطر اسم دخترتون وارد وب شدم. ماشاله چه دختری.ایشاله قدمهای محکمتر بعدی. با اجازه لینکتون میکنم.
مادر آینده
16 بهمن 90 10:07
سلام. آیاتای به معنی همتای ماه مثل ماه است. در فرهنگ لغت هم معنی آیتا است.اسم ترکی.فقط یه الف اسم ساز اضافه شده است.
مادر آیاتای
17 بهمن 90 21:37
سلام به مادر آیتا جان. راه رفتن دختر گلتون رو تبریک میگم. امیدوارم قدم های بزرگ در راه موفقیت برداره و مایه آرامش و سرفرازی پدر و مادر و خانواده باشه. و همینطور همه کوچولوهای ناز . خوشحالم با شما آشنا شدم. توی وبلاگ آیاتای در مورد اسمش یه پست گذاشتم. اونو بخونید کامل و مفصله.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترم آيتا می باشد